Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Jak podłączyć moduł haka holowniczego.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Jak podłączyć moduł haka holowniczego.

    Zamieszczone przez kiki
    Panowie jak za drogo to może warto zrobić taką akcje jak motocykliści
    (ustawiło się kilkaset maszyn i każdy płacił w bilonie o najmniejszym nominale)- płacimy teraz połowę tego co osobówki (wyłącznie autostrady zarządzane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad)
    Poczytaj jak się skończyła ta zabawa... Ilu motocyklistów otrzymało wyroki za płacenie drobnymi... Polska to dziwny kraj...

  • #2
    [O2] Jak podłączyć moduł haka holowniczego.

    Witam wszystkich, proszę o informację w jaki sposób podłączyć moduł haka holowniczego w skodzie octavii 2 kombi. Z góry dziękuję.

    Komentarz


    • #3
      jest do tego książeczka. postaram sie podesłać jutro - jestem na etapie montażu w swojej
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz


      • #4
        moduł do auta, czy hak do modułu?
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          witam,

          z hakiem pojawił sie problem
          auto mam z czujnikami cofania i na gwarancji!!! (ostatni miot o1 tour)
          okazało sie ze potrzebny jest jakis moduł do komputera
          jesli ktos to zrobi poza serwisem gwarancje szlak trafia
          w serwisie wyliczyli
          wiazka z modułem ok 900
          montaz 380
          hak dedykowany ok 800
          robi sie z tego 2 klocki

          jakie mam możliwosci manewru???
          (nie tracac gwarancji)
          radar
          zwykły tdi po raz czwarty
          Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

          Komentarz


          • #6
            radaralpin, jak to sie okazało? masz hak fabryczny czy dokładany w aso nie oryginalny?
            jak fabryka to jasne, że powinno grać
            jak dokładali to też
            chyba, że sam montowałeś poza...
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz


            • #7
              otóz dopiero chciałbym mieć hak

              ale okazało sie że czujki cofania zmieniają inwestycje z 600-700pln na 2000

              jest jakaś opcja przy której nie tracę gwarancji i takiej kasy jaka wyliczyli mi w aso?

              może ktos ma dostęp do haka z s.o1 po jakiejs bitej przodem (posłanej na szrot) z modułem do haka???

              pzdr
              radar
              zwykły tdi po raz czwarty
              Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

              Komentarz


              • #8
                radaralpin, kupiłem z allegro do O2 za 450 z modułem - szukaj
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz


                • #9
                  radaralpin, takich klamotów nie kupuje i nie zakłada się w ASO, jeśli założysz ORI graty to kto się zorientuje że nie założyłeś tego w ASO?
                  Ile osób zmieniło sobie kierownice, jeździ na przeglądy do ASO i żadnych problemów nie mają

                  Komentarz


                  • #10
                    ale okazało sie że czujki cofania zmieniają inwestycje z 600-700pln na 2000
                    Ale co ma czujnik cofania do instalacji haka?? Chyba tylko tyle, że gdy nie jest przestawiony będzie pikał przy podpiętej przyczepie. Na gwarancji bym tego nie ruszała, a po gwarancji przerobił tak by czujnik nie dostawał zasilania przy podpiętej przyczepie.


                    jesli ktos to zrobi poza serwisem gwarancje szlak trafia
                    Jeżeli ktoś będzie się bawił w cięcie kabli to tak, ale do O1 można dokupić wiązkę którą podpinasz do kostki od lampy i nie ma kombinowania z kablami. Wiązkę możesz wypiąć w kilka minut i masz oryginalną instalacje. Koszt to kilkadziesiąt PLN + części mechaniczne haka kilkaset PLN.

                    wiazka z modułem ok 900
                    Nie jestem specem ale z tego co wiem to moduł jest potrzebny w O2, bo inaczej wywala błędy. W O1 chyba tego problemu nie ma, chociaż może pod koniec "miotu" coś pozmieniali.
                    Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                    _

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez radaralpin
                      okazało sie ze potrzebny jest jakis moduł do komputera
                      do O1 - pierwsze słyszę :shock:

                      Zamieszczone przez phrix
                      ale do O1 można dokupić wiązkę, którą podpinasz do kostki od lampy i nie ma kombinowania z kablami
                      można tak jak najbardziej

                      w oryginale jest gniazdo przyczepy ze stykiem odłączającym przeciwmigielne
                      tylne świtało w aucie i jednocześnie podające sygnał do sterownika parktronika
                      żeby wyłączył tylne czujniki,
                      żadnych komputerów, sterowników - tylko trzeba instalację sobie zrobić.
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam Panowie, od miesiąca wącham temat, jak doposażyc OIIT w hak, miesiąc wcześniej w ASO koszt 2-2,5tys. Wczoraj zmiana wiatrów w ASO zamówiłem hak z montażem za... 1,2 tys. montaż za 2 tygodnie. Za 1,2 tys jeszcze przeżyję z gwarancją, bez jej utraty.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez dziadekk
                          hak z montażem za... 1,2 tys
                          ale nie ori wypinany tylko polskiej produkcji dokładany przez ASO


                          Zamieszczone przez dziadekk
                          z gwarancją, bez jej utraty
                          no to juz jest układ ASO i jego odpowiedzialność :wink:
                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                          Komentarz


                          • #14
                            skoro twierdza że jest potrzebny to chyba nie sciemniają ludzie
                            ja sie nie znam
                            pytam Was jako madrzejszych co by nie jakis frajer nie wkopał w maliny

                            pytanie
                            a co jesli nie odkrece kuli i wrzuce wsteczny
                            bedzie piszczało czy nie ?
                            czy wykrywa kule jako przeszkode jak przyczepa nie podłączona?

                            jaka to konkretnie wiązka musi byc by nic nie lutować?

                            w kwestiach błędów to wystarczy szkło w lusterku wrzucić nieoryginalne by komp wykrył błąd (chyba inna rezystancja elektryki)

                            ma ktos jakieś obcyki na dobry hak (moze być uzywka - z modułem)

                            pozdro

                            r.

                            [ Dodano: Nie 10 Kwi, 11 18:23 ]
                            Ale co ma czujnik cofania do instalacji haka?? Chyba tylko tyle, że gdy nie jest przestawiony będzie pikał przy podpiętej przyczepie. Na gwarancji bym tego nie ruszała, a po gwarancji przerobił tak by czujnik nie dostawał zasilania przy podpiętej przyczepie.

                            a to nie jest tak że czujki widza hak jako przeszkodę na wstecznym biegu?


                            Jeżeli ktoś będzie się bawił w cięcie kabli to tak, ale do O1 można dokupić wiązkę którą podpinasz do kostki od lampy i nie ma kombinowania z kablami. Wiązkę możesz wypiąć w kilka minut i masz oryginalną instalacje. Koszt to kilkadziesiąt PLN + części mechaniczne haka kilkaset PLN.

                            no własnie podobno jest gniazdo oryginalne do kupienia za ok 300pln które podłancza sie bez cieńcia?

                            Nie jestem specem ale z tego co wiem to moduł jest potrzebny w O2, bo inaczej wywala błędy. W O1 chyba tego problemu nie ma, chociaż może pod koniec "miotu" coś pozmieniali.

                            ja tez sie nie znam
                            nie wiem co mogli pozmieniać
                            w so1 2007 mimo identycznego wyposazenia nie miałem żadnych wskazań przegladów wg licznika tutaj w identycznej 2010 podobno juz sam coś pokazuje
                            ale i tak bede wymieniał podstawowe rzeczy co 15kkm
                            radar
                            zwykły tdi po raz czwarty
                            Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

                            Komentarz


                            • #15
                              jak wygląda ta kostka do podpięcia do lampy żeby podłączyć gniazdo do przyczepy?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez patgier
                                jak wygląda ta kostka do podpięcia do lampy żeby podłączyć gniazdo do przyczepy?
                                patgier no rozsypałeś mi konstrukcję Tam nie będzie żadnej kostki żeby podpiąć się pod lampę. Musisz szukać przewodów w lampie (w samochodzie) odpowiedzialnych za poszczególne światła i pod nie się podpinać wiązką od gniazda przyczepy. Jest to najprostszy sposób montażu haka, właściwie nie musisz nic zmieniać w oprogramowaniu. Znajdź na necie rozpiskę przewodów w gniazdku haka (który do czego) i miernikiem sprawdzaj kierunki, stop, etc.

                                Komentarz


                                • #17
                                  no ok...kupilem octavie niedawno. ona ma zalozony hak i wszystkie swiatla ida przez jakis modul. ale po wlaczeniu kierunkowskazow robi sie choinka w przyczepie. sprawdzalem miernikiem w gniezdku haka i powinien byc prad na jednym przewodzie to ona daje na 3 przewody. cos sie stanie jak odlacze ten modul i dam bezposrednio pod lampe?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Predzej przyczepa nie ma masy, ze taka choinka sie robi, niz ze walniety jest modul.

                                    Podjedz na stacje kontroli pojazdow tam maja taki przenosny zestaw do podlaczenia oswietlenia i sprawdzisz zanim zaczniesz psuc auto.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      patgier Maicroft ma rację. Jeżeli w lampie robi się choinka to jest to problem z masą, a nie z modułem. Zrób najpierw test na stacji czy z gniazdem jest wszystko ok. Jeśli tak to szukaj w przyczepie, jeśli nie to tylko sprawdź przewody idące od modułu do gniazda przyczepy. Z odczepianiem modułu i kombinowaniem na własną rękę bym się wstrzymał bo na pewno nie pomożesz a tylko możesz zaszkodzić. Gdybyś podłączył gniazdo przyczepy bez modułu to komp zaraz wywali Ci błąd na blacie i w skrajnym przypadku odetnie prąd w tamtej sekcji.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        no sprawdzalem. w przyczepie wszystko ok bo nowa instalacje robilem i z innymi samochodami sprawdzalem to jest ok. po prostu po wlaczeniu kierunkowskazu jest jeszcze prad na przewodzie od hamulca i pozycji a wszystkie swiatla sa wylaczone. sprawdze przewody od modulu do gniazda...dzieki za pomoc.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          patgier sprawdź masę we wtyczce. Prawdopodobnie pomyliłeś piny.

                                          Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                                          Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                                          Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X